2009-03-03

Späe!

Fy vad mycket strippar man får gjort nu då, ledig efter en längre tid som varit hektisk verkar vara toppen för ritandet. Mer från Stockholm, kan säga att det verkligen inte verkar finnas annat än 7-11 runt stureplan i storstaden, om man inte vill knalla runt och leta hur länge som helst dvs säga. Det var ju dyrbar dricka-grogg-tid som brändes på att knalla runt i kvarteren. Vi funderade skarpt på att fråga vad de hade för späe också, bara för att se om det skulle fatta. Men vi hoppade det, blev även red bull för att komma igång. Mer om groggdrickandet i nästa inlägg :)

Uj uj, klockan är redan 14:40 och jag tänkte ta mig in till Malmö för att hämta nytt SIM kort så jag kan börja sprida mitt nya mobilnummer. Sov till 11.30 idag ungefär, dushat och ritat idag typ. Inte mycket frukost har jag fått i mig, måste nog käka något på vägen till Malmö eller i Malmö för den delen.

Läser lillsyrrans och "vi kallar honom Sven"s* resedagbok och kollar på deras bilder, jag vill också vara i Australien! Får nöja mig med Malmö, Helsingborg och Höganäs som utflykter verkar det som. Mormor och Morfar måste besökas och så även lillbrossan. Måste ju se hur han har det nu när han bor själv för första gången i sitt

*) så fick Lukas heta när vi var iväg för något år sedan på jul-tjohejsan i Malmö. Inte för att vi inte visste vad han hette. Men pappa kallar honom fortfarande för Lucky Luke, är han så stolt för sin dotter eller är det för att det är två L i Lucky Luke?

Nej göra sig i ordning och komma iväg. Hoppas det går att läsa vad jag skrivit i de senaste stripparna, väldigt lite frukost + massa kaffe = skakar som ett asplöv. Inte bra när man ritar!

Stora groggar och liide limonad, liide limonad. Stora groggar och liide limonad...

2 kommentarer:

Alex sa...

Jag hänger inte med... vad hände här:

Måste ju se hur han har det nu när han bor själv för första gången i sitt

*) så fick Lukas heta när vi var iväg för något år sedan på jul-tjohejsan i Malmö. Inte för att vi inte visste vad han hette. Men

???
Om jag är uttråkad på jobb? Nej då... sitter och väntar på att excel ska fungera... Ja, min dator är strulig som få.

Mr Klajt sa...

"...i sitt liv" ska det vara ju!

"*)" är referens till stjärnan efter "vi kallar honom Sven" några rader ovan. Är du med nu?

Du försöker väl inte påstå att jag ska läsa igenom vad jag skrivit innan jag klickar post?!!

Nu sitter jag i Höganäs i en etta i alla fall och ser på när lillbrossan diskar. Snart ska vi iväg och beställa pizza sen har jag några öl som ska drickas.

Tar nog någon dag till innan det blir bloggat igen, även om serierna ligger där hemma och vill komma ut.

Kram på dig, snart är det lördag då ska Alex piggas upp!