2009-03-09

Hårdingar?

Volbeat var jäkligt bra måste jag erkänna, riktigt skön rock. Handbollsplanen gillar jag verkligen som konsertställe, väldigt mycket för att det tar 5-10 min att ta sig dit. Måste kolla upp när det är konserter där som man inte ska lyssna på, det var mycket gömmande av öl runtomkring verkar det som. Några killar som trillade runt och letade kisställe/gömma påsen ställe + någon tjej som stod och pratade med sin kompis "vi står där vi gömde ölen". Härligt, man kanske ska tipsa alkisarna som brukar gunga förbi till härbärget?

Undrar om Joffe fortsätter prata med mig efter denna stripp? Fick inte in det på en så det blev två stycken istället. Kanske blir det inte superkul heller, man kanske skulle funderat lite till på formuleringen också. Men men.

Har nu äntligen fått köpt två skivor av Dominion, nedladdade även om bara en fått bli CD skiva än så länge. Riktigt skönt att få tag på dessa i bra kvalité. Tyvärr så har jag inte hittat några länkar till låtar i youtube, lite obskyrt för det. Myspace och hans nuvarande projekt får ni nöja er med, vissa låtar som påminner mycket om Dominion. Ska nu njuta av musiken som jag fått tag på och sedan gå och lägga mig.

Första dagen på nya jobbet avklarat, ser fram emot att komma igång. Ska bli helt OK att inte komma ut på uppdrag direkt, har lite jag kan sysselsätta mig med innan.

Imorgon så är det 2:a dagen, gäsp undrar om jag får rätt på dygnsrytmen snart? :)

3 kommentarer:

Alex sa...

Josef sa ju i lördags att han tyckte strippen var ok. Det gills väl även om han var ninja-karate-full?

Mr Klajt sa...

Hmm... kanske var så att jag också var i den ligan. Räknas det om 1 av 3 kommer ihåg, tyvärr gör det väl så.. om man ser till förra strippen i allfall.

Det var jäkligt trevligt i allfall. Borde göras om men kanske inte blir Volbeat då.

Josef Nedstam sa...

Jag minns ingen strip. Har jag ens pratat med dig tidigare? Vi får prata om det i vår datja i Östberlin i vår