2009-03-06

Otakt

Det är slut med strippar från AC/DC resan nu i allfall. Börjar med en ny efter min och Patriks utgång. Kan väl nämna att inte riktigt samma sak som ovan hände då jag sög väldigt långsamt på min öl och Patrik i princip svepte sin innan han gick iväg... . Men jag hade gott om tid att fundera över dumma saker i allfall.

Var på Animal Collective igår, var OK. Jag blev rätt mätt på dem efter ett litet tag och hade klarat mig utan extranummer. Jag förväntar mig nog något ganska annorluda av 3 grabbar med så mycket saker att ratta på, för mycket trance/rave i de gamla dagarna. Förbandet var nog det sämsta på länge, typ någonsin.
Får se hur Veronica Maggio blir ikväll, om vi kommer iväg på det. Mejeriet är ju inte så långt bort. Jag har fått intrycket att det är mycket mer folk som springer på konserter nu än vad det var för ett-två år sedan, då var det aldrig problem att få tag på biljetter och det blev sällan fullt. Nu blir det fullt även om det är små band som spelar. Verkar gå i vågor för det var likadant för ytterligare några år sedan. Undrar om det hänt något eller om det bara är mig det är fel på. Folk har tröttnat på att bara ladda ner och vill se akterna också. Har man lyckats spara ihop pengarna så att man har råd att se för att man inte köper skivorna? Nja, tror inte det har med pengar att göra egentligen.

Nä iväg till banken så jag kan få igång internetbanken igen... inget toppen väder ute tyvärr :P

[Edit] Får ju inte missa låten som Arvid introducerade mig till, Jizz in my pants. Antagligen gammal men jag gillar starkt! [End Edit]

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju väldigt vad man missar om man inte är inne här på ett par dagar! :-) Du har för mycket tid...tur att du ska börja jobba nu. ;-) Kram Anna