2009-05-26

Romantik?

Alkoholromantik... ja det är väl huvudtemat på mina strippar :P

En dag med lite varierande väder... vet inte om det blir regn eller inte. Droppade lite innan men satellitbilderna verkar ganska OK, lund/malmö verkar klara sig. Gårkvällen var väldigt fin i allfall, solnedgången vid Ribban, klarblå himmel, sällskap och nästan helt vindstilla.

Varit på intervju idag, kändes rätt OK. Tyvärr tar det ett tag innan de vet närmre. Kommer nog få gå större delen av sommaren i ovisshet men det är OK. Snart dags för semester för sommaren, tänkte ett par veckor till av lite mer aktivt sökande och sen tar jag helt ledigt :)
(jag undrar vad skillnaden egentligen kommer bli?)

Oohh... Maria Wetterstrand på spotify, så modernt. Och hon vill inte veta min IP adress! Woho.

Hmm.. nu måste jag sätta mig och rita fler serier igen. Nåja, då loggar jag ut från blogspot nu.

1 kommentar:

Alex sa...

Vad händer? Din blogg står still. Livet står still?