2009-05-24

Bloggat?

Ja det har hänt några gånger nu att jag sitter och ska berätta något som jag tycker är intressant varpå jag får svaret "jo du skrev det på bloggen"... och så dog ju den diskussionen.

Vad har hänt på sistonde då? Tja, har läst klart Group dynamics for teams som jag tror jag skrivit om innan. Kan helt klart rekommendera den för alla att läsa!

Konserter, grillkvällar, middagar, slappande, spelande, jobbsökande har jag hunnit med och orkar inte riktigt tänka tillbaks hela vägen till förra inlägget. Så jag tror jag håller detta kort. Thea sitter i vardagsrummet och fixar ihop det sista på hennes arbetsprov och jag kollar och kommer med lite kommentarer... ingen stor insats från min sida dock, mer uppmuntrande ord än något annat. Hoppas verkligen hon kommer in!

Veckan fylls på med aktiviteter efterhand så jag ska ha och göra hela nästa vecka också. Har några serier så jag får blogga snart igen!

Inga kommentarer: