2007-05-06

Vårkänslor

Så äntligen ska det lugna ner sig på jobbet, tid ska bli över till att leva sitt liv. Har kört 6 veckor med alldeles för mycket att tänka på på jobbet för att orka med något utanför. Det och att man klämt säsong 1 till 3 av battlestar galactica och första säsongen av Heroes. Jäklar vad det tar tid och är beroendeframkallande.

Ovanstående serie skulle ha kommit upp för lääänge sedan, men dröjde. Nu har de hunnit köra med sopmaskiner mm och rensat undan all hundskit som legat längs vägarna så det är väl inte lika aktuellt längre. Nåja, ni kan säkert tänka er tillbaks till den "underbara tiden".

Skönt att det börjar bli varmt ute i allfall, snart slipper man släpa på jackor och tjocka tröjor. Alla fruars största gissel börjar visa sig också, lättklädda unga flickor. Härligt för mig ;)

Har blivit rätt mycket utgång på helgerna i allfall, jobbet till trots. Krokodilen och skeppsbron har besökts mycket, igår blev det Herkules. Tror det är bättre där efter de renoverade... men det kanske är önsketänkande. Savoj, vad det heter nu, fick man också besökt.. första gången någonsin för min del. Men det var ju inte mycket att hänga i granen.
Pga ovanstående så känner jag mig lite skakig idag och serierna som kladdades ner blev extra slafsigt ritade, rak motsats till vad jag hade tänkt mig. Men va fan, jag har ju postat för första gången på över en månad. Får bli mer när jag återhämtat mig... ska i allfall inte vänta en månad innan nästa post kommer igen.

1 kommentar:

Alex sa...

Jag hoppas du hunnit ta lite hand om dig själv trots allt jobb. Visserligen tyder helgernas utgång på att du gjort det ;)

Naturligtvis ska du komma och hälsa på i nya lyan! Vi får planera in något snart :)

Kul att du är tillbaka! (en annan får skärpa sig nu när nätet är igång i nya lyan)