2007-03-16

Migrän

Så har man vad som är min version av migrän, tror jag, synen blir kass. Jävligt läbbigt när man inte riktigt ser det man tittar på. Dvs texten kan bli precis hur som helst här. Lite spännande ska det bli att läsa detta sen. Nåja, jag är nöjd att jag inte blir lamslagen som min mamma och lillasyster i allfall... huvudvärken slipper jag. Kanske bara är kroppen som är ur balans efter innebandyn också, men jag vet inte hur mycket vatten jag kan hälla i mig. Ska ner och sätta i mig en öl och lite mat snart... säkert precis vad jag behöver. Hade man haft en period i sitt liv med tungt hash rökande kanske det varit för att man fick lite tripper.. men så väl är det inte. Leve på sitt fett som bryts ner... he he.

Strippen då? Satt på tåget till Malmö och lyssnade på när ungdomar satt och beklagade sig över hur mycket det fanns at tläsa i gymnasiet. Kanske är sant att det finns en massa skit, men det får man väl lära sig att välja bort i riktiga livet sen ändå. Ja ja, lite mer kommunistiska tankar, eller facistiska kanske man ska säga om ma inte ska låta sin blåhet påverka en allt för mycket. Låt någon annan berätta vad man ska göra tycka och tänka.

Det var något jag tänkte ta upp men jag kommer fan inte på det...

Nä pilsner mot synproblem är dagens lösning!

4 kommentarer:

Alex sa...

Hoppas det fina vädret har botat din migrän lite :)

Dags för dig att komma och hälsa på och ta några glas alkoholhaltigt snart!

Mr Klajt sa...

Allt kändes jäkligt konstigt de första timmarna, sedan övergick det till mer klassisk huvudvärk.
Inte bra att gå ut efter man vräkt i sig vatten, om jag har liten blåsa annars så blir det inte bättre av att ha 2 liter exra i kroppen.

Yes, alkohol smakar gott i solsken!

Alex sa...

Hahaha kan tänka mig att det skvalpade fint i magen!

Jo - fint med öl och vin, även kalla groggar :) Nu har vi ju snart en stor härlig fyra att bjuda in våra vänner till.

Alex sa...

mer serier!!! posta posta posta :)