2007-05-12

Behag

Inspererad av händelse i helgen på det som jag fortfarande refererar till som Savoj. Ja jag borde lära mig vad tusan saker och ting heter, men det hade ju gjort livet alldeles för enkelt. Niklas påpekar "jäklar vad hon visade klyfta då" när han är och betalar i baren. När vi sedan ska gå måste man ju titta... hon sa hej, jag sa hej, gänget och jag gick. Jag har ingen aning hur hon såg ut i ansiktet. Tragiskt, men hennes strategi att få uppmärksamhet fungerade. Man kanske ska försöka dra mer uppmärksamhet till skrevet som kille? Eller var fan tittar tjejer (antagligen på muskler.. man kanske ska gymma lite?)?

Nåja, kom på att jag borde läst igenom förra posten innan jag drog upp den. Knulla runt mellan 16-18 ... nja det är ju inte rigktigt jag som påpekades från andra håll. Runt 20 och kanske "knulla runt" är att ta i ordentligt. Finns ju annat som är bättre idag får man väl säga, mer avslappnat och .. ja jag vet inte. Jag borde gå ut i helgen och ta reda på det.

(Jag kanske ska börja censurera mina tankar som jag skriver här)

Ett par serier till finns i pipen och de kommer väl upp snart. Det är nog så att jag faktiskt börjar få tillbaks mitt liv igen.. jag hinner göra mer än jobba, äta och sova! Oh happy days!

Inga kommentarer: