2006-10-30

Uteställen


För ett tag sedan var jag och P-I ute, en fredag. Eftersom vi var ute i Lund blev det den obligatoriska whiskeyn på Ariman, vi har ju vår flaska där. Sedan blev vi tvunga att kolla hur Saragasso var, det ska ju vara 27 års gräns där. När vi kom dit visade det sig dock att det nog bara var 20 på fredagar. Något som säkert alla ni välinformerade vet redan. Nåja, vi kände oss ganska gubbsjuka, men efter att ha testat en lördag också så har valet blivit klart. Gubbsjuka is the shit.

Jeriko nu i helgen visade lite på samma tendenser måste jag säga. Fast killarna var inte så fulla som de var stencoola, eller fulla av attityd kanske vi ska säga. Själv tycker jag ju inte att kopiera MTVee rap-artister är det coolaste man kan göra, men referenserna är väl inte riktigt samma antar jag.

Dållit med kommentarer tycker jag... är det sånt skit att folk slutat kolla eller är kommentarer överföldiga? Skulle haft mig en besökar räknare... men jag har inte mailat ut länken till så många. Spridning vänner, spridning! Men en varningens ord "man känner sig själv som man känner sina vänner", det kan ju påverka eran omgivnings uppfattning av er :)
Jag vet att jag borde läsa igenom det jag skrivit innan jag "postar"... men jag är för lat vänner! *posting!*

Inga kommentarer: