2006-10-22

TV-licens

Skönt med helg, helst när man nyktrat till så här på söndagen. Lördagen gick åt till VAB, Vård Av Bakfylla... annars hade man antagligen varit inne på jobbet. Lyssnade av min mobil idag och insåg att jag haft ett meddelande liggande i en dag. Ska in till jobbet snart hade jag tänkt, se om jag kan minska stressen på måndag något.

Nåja, fortsätter med serie som följer i temat från föregående. Man måste ju försöka se något positivt i allt man gör. Här näst får jag väl försöka motivera hejdlöst festande, luddiga minnen och slösade pengar på något sätt. Men det får bli ett problem senare, just nu bara en livsstil... om än dekadent.

Hur ser dagen ut annars? TV:n står på med idol, kaffe i min Filippa K mugg och så skriver man i bloggen... hänger man med i tiden eller gör man? Får ta och skaffa mig någon tokig ide om hur jag ska kunna bli miljonär på att sätta upp en webbsida som jag aldrig genomför också (denna är bara för att kunna stimulera mitt ego att växa lite till genom att visa upp mina serier).

Nä, dags att ta tag i dagen...

Inga kommentarer: