2006-10-05

Singel livet


Hmm.. har ett telefon nummer och imorgon har jag ingen ursäkt att inte ringa det. Lite nervöst måste jag säga, men på ett positivt sätt i allfall.

Lite skoj att Joffe sitter i Kambodja och kodar till program för film som min lillasyster är i Stockholm på premiär för eftersom hon jobbade med rekvesita i filmen. Inte för att jag har en aning om filmen är bra eller inte men det spelar kanske inte så stor roll. Fjorton suger var ju bra i allfall. Någon sorts match making test verkade det som... får väl testa det på tjejen och går det åt helvete så skyller jag det på Joffe. Man måste ju göra det enkelt för sig då man kan. :)

Dagens citat som jag sprang på: "they say that nothing is impossible, but we do nothing every day"

4 kommentarer:

Josef Nedstam sa...

"Rekvisita", och vad är det med dina särskrivningar, försöker du reta upp ordmärkare som mig? Matchmakingtestet finns på http://playahead.se/duojag/duojag.jad om ni knappar in det rakt i mobbblan, eller på http://www.playahead.se/duojag/web/default.aspx om ni surfar vanligt och vill få det hemskickat efter SMS. Stor kärlek till dig, och till "Grabbarna". Har förresten lite nya uppslag för förhudsmannen, man kan bli kreativ fast man inte är singel. Men kör spelet och kom med kommentarer, fan! Så ska jag försöka bota min huvudvärk - är det spriten eller är det för att jag klättrade upp för en pelare här på kontoret och tappade greppet?

Josef Nedstam sa...

Så, nu hade jag ork att lägga ett salladsblad på axeln, så latmasken kröp ut. Nu har jag länkat min blogg till din

Alex sa...

Skön inställning det där att skylla på Josef ;) Låter sunt. Då blir ju ditt liv enklare. Tss tss...

Och som sagt! Shit vad vi måste träffas så Josef och jag får lägga fram lite förslag till Förhudsmannen... jag har det i ett anteckningsblock någonstans...

Alex sa...

Och så vill jag meddela att jag tog mig friheten att länka till din blogg från min! Så de e så!