2006-10-31

Kör på!

Jag kör på med en gammal serie som också var med att skickas in till Metros serie tävling. Man är ju som ni säkert förstått singel mesta delen av sin tid... kanske är det mest så att man är kräsen och får skylla sig själv. "Man ska inte klaga" som vi svenska brukar säga (det gör vi väl?). Jag klagade tex i förra publiceringen att folk inte kommenterar, men det är väl mitt egna fel för att inte vara tillräckligt provocerande eller tankeväckande.

Äh, vi kör en till i samma tema när vi (vilka är dessa "vi" jag refererar till? Jag och mina röster i huvudet?). Denna är dock äldre och finns väl på softhouse länken till höger, om än i lite annan tappning. Verkar inte som om jag la ner allt för mycket tid att få hyfsade rutor mm... nåja ta det för vad det är.

Jag hoppas ni är med på att man helst ska klicka på bilderna för att kunna se ordentligt vad tusan det är? De blir lite små annars. I nästa post får jag nog ta och ta upp det här med energikostnader och vad man ska göra åt det. De ringde precis från Vattenfall och vill att man ska gå över, bör man? De låg relativt billigt till enligt konsumentverket.. även om Uppsala energi slog dem. Det enda jag hittade om det energibolag jag har nu är att de sa att folk anslutigt sig till dem utan att ha gjort det... ingen bra publicitet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kräsen är väl ett slitet uttryck. Att påstå att anledningen till att man är singel är att man är kräsen är ju lite som att antyda att de som har förhållanden inte är det... Tre saker ska nog till för att man ska hitta någon som är mer än bara någon:
1. Att man är öppen för det
2. Att man tar initiativ
3. Att man har tur
Gäller bara att jobba på 1:an och 2:an och hoppas på 3:an.

Voilà, en kommentar - snällt va?!

Mr Klajt sa...

Hmm.. kanske skulle förklarat att det är den främsta ursäkten. Ursäkter har rätt sällan något med verkligheten att göra.

2. är kanske mitt största problem egentligen... :)