2006-09-28

Publicera

Hmm.. man borde publicerat sina serier för länge sen. Nu kommer ju Nemi på DN och skriver liknande som serien ovan. Äh, världen är väl full av omedvetna (och medvetna) plagiat. Har säkert fått idéer som jag snott från andra utan att ha tänkt på det innan. Man kan ju inte vara som någon snubbe de intervjuade på landet runt som skrev musik. På frågan "vem/vad blir du inspererad av" så svarade han nåt åt hållet "jag lyssnar mycket igenom gamla låtar jag skrivit och så.. så jag blir väl inspererad av mig själv". Underbart med självdistans!

Kul att vara inne på Joffemannens Bad tate cambodia blogg (länk till höger)... efter valsnack från vår käre kommunist-kapitalist.

1 kommentar:

Josef Nedstam sa...

Haha! Sambojoffe, kommunist-kapitalisten, halvfyllot! Skön lirare, känner honom väldigt väl, tror jag. Man vet aldrig med honom... Hörde förresten att han tackade nej till 50 000 i månaden pga kärleken. Hmm... svårt att sätta fingret på honom, svårt att definiera honom. En komplex individ. Men jag tror han klarar en fyraårsperiod när Alliansen regerar, hoppas bara alla andra gör det också.