2006-09-18

HD krash

Kombinationen säkring som gått + klantarshle till användare har lett till att jag inte kan starta min dator. Och för att inte behöva formatera om hela HD:n, vilket inte verkar hur lätt som helst så måste jag köpa ny HD och installera om OS ... en jävla massa meck helt enkelt. Vad försöker jag säga?

Inga nya serier på bloggen förräns jag fixat datorn. It sucks!


... försökte se till att "anyone" kan posta comments nu. Vet inte om det fungerar men kanske leder det till en första kommentar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säg bara till om du behöver hjälp med att byta den där säkringen annars, det är kanske det snabbaste sättet att komma igång igen?
/Patrik

Mr Klajt sa...

Om jag hade plockat fram XP skivan istället för ME skivan när jag skulle köra repair från början så hade det nog fixat sig. Men icke, blev ME skivan och lite "äh, fuck it nu formaterar jag" ... sen insåg jag att det var fel skiva och att jag skjutit mig själv i foten.

Josef Nedstam sa...

Och ja, som du märker så har jag hittat tillbaka och börjat kommentera på bloggen din. Men så är jag ju inte "anyone" heller...