2006-09-07

Fusket fortsätter



Får väl ta och förbruka de redan ritade serierna lite snabbt så att de kommer upp. Ibland undrar man ju om det inte finns en jäkligt bra anledning till att man är singel fortfarande. Även om Rocky som publicerades i DN idag var rätt träffsäker. Man saboterar för en själv av någon anledning.

Fast jag tror inte att jag är så självdestruktiv, nog mest bara kräsen och rätt lat av mig. Kanske tar latheten över någon går så sitter man med någon som får "duga".. men det låter ju inte så lockande.

1 kommentar:

Josef Nedstam sa...

Nöj dig inte, Mr Klajt! Tidigare har jag nöjt mig, men pang! så är HON där, i ditt liv. Svårt att tro och hoppas på, jag vet. Men det kommer att hända. Äh, jag är ingen relationsexpert, lyssna inte på mig bara för jag gjorde "Du & jag"-spelet