2007-03-06

Tänk längre?

Jag tror jag ska bli konspirations .. ja va fan kan det heta? Teoretiker? Man kanske börjar bli gammal och cynisk och tror mest bara att världen styrs av profit och lathet... lathet framförallt tror jag. Eller vad vet jag, precis som om jag orkar tänka efter ordentligt.

Bowlat ännu en gång och har kommit fram till att jag får de bästa serierna om jag är väldigt ojämn. Men bästa är ju relativt, det är egentligen dåligt som bara den. Men jag har skoj i allfall, man får ju snacka skit och kasta saker på andra saker. Skitbra idé egentligen, förutom att händerna luktar smörjmedel efteråt... jag borde nog tvätta händerna... till nästa gång.

1 kommentar:

Alex sa...

Shit ja! Bowla var inte igår. Jag är visserligen urusel på bowling, men har samma inställning som dig där. Det är skitskoj och man får kasta saker. Tunga saker dessutom.
Dart är ju kanske inte lika roligt men där är det vassa saker man kastar istället.

Dart och pilsner på lokala krogen en kväll kanske?