2006-11-07

Positiv stress

Verkar som om det fungerar bättre om jag sparar bilderna som gif istället. Får spara om lite men bilderna blir ju mindre samtidigt.

Gammal text som skulle komma med texten:
Jag skrev visserligen att jag skulle ta upp något med energi här.. men fan vad det är tråkigt. Kallt är det i lägenheten vilket ger ytterligare en anledning att inte vilja tänka på det. Serien ovan kommer från bilfärden från jobbet till innebandyn i fredags. Härligt att man får skratta nästan varje dag pga folket som man umgås med. Jag hoppas innerligt att alla får göra det.

Ursprunget till diskussionen var att jag läst någonstans att det inte finns något som heter positiv stress enligt .. undersökning eller om det bara var någon expert. Det må vara sant men man är fan så mycket mer produktiv när man väl kommer igång och har mycket att göra. Men det är väl som sagt inte stress utan att man just är igång.

Har kommit igång lite med serieritandet, blev 6 st nya ritade och inscannade idag (denna är en av dem), så jag borde kunna hålla uppe takten som det kommer nytt här nu. Totalt 19 kvar nu som är färdiga att posta.

Inga kommentarer: