2006-11-10

Inflytande


Man utsätter sig för vissa risker när man umgås med folk, visst man säkrar väl sin singelsituation men det är ju inte alltid bra. Nu vet jag visserligen inte vad alternativen är, om det aldrig händer något så kanske man klassas som tråkmåns, vilket väl är ännu värre.
Snart ska man iväg och gå på spa, dags för mossan att få sin julklapp.. från förra året. Inte en dag för sent. Själv ser jag fram emot att få en massage och kanske bli av med lite av värken i nacken, man sitter still för mycket. Kanske lite träning skulle hjälpa?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du kanske hänga med till Gerda efter påsk? :-)
/Patrik

Mr Klajt sa...

Jag borde, jag borde... Funderar på att knalla ner i källaren på jobbet och se om man kan få motionerat lite där också.

Tänk så mycket ideer man har och så mycket man vill göra som aldrig blir gjort... men det kanske bara är jag?