2006-11-27

Packad?


"I've been too drunk to love
Too drunk to care
I've looked like death, felt like hell
Been the worse for wear
I've been too drunk to remember
The hell of the night before
I've been drinking myself blind
And still I drink some more"
- The Mission : She conjures my wings

Vad ska man säga, vilken lördag kväll. Det jag minns i allafall, trevlig fest .. men sen? Att bara hoppa på första bästa tåg hem visade sig vara mest första tåget. Inte bästa, inte hem. Nåja, varför komma hem kl 3 när man kan komma hem kl 7 på morgonen?

I allafall, titta på jordnötsförpackningarna, det står verkligen "packad i sverige" på dem :)

3 kommentarer:

Alex sa...

STRÅLANDE! Jag skrattade ju hysteriskt här. Mina kollegor tittar fortfarande lite smått skrämda på mig.
Kanske inte bara är för att jag skrattar högt... Tål att tänkas på.

Mr Klajt sa...

Härligt att det skrattas lite här i världen. De är bara avundsjuka, enda anledningen att folk tittar snett på varandra ... ja ja, en av dem i allfall. :)

Om man inte kan relatera till när man var singel efter man slutat vara det ... hur ska man då kunna fortsätta umgås med singlar? Eller snarare, hur ska de kunna umgås med dig?

Alex sa...

Det där är svårt. Jag tror att vi alla någonstans kan relatera - om det nu inte är så att man är gift och har barn med den första man träffade i gymnasiet.
Sällan är det ett problem att umgås med singlar. Det kan väl vara om dom utstrålar alldeles för mycket desperation som det kan bli lite jobbigt, men för mig blir det mest att jag känner stark sympati. Kanske inte bra det heller. Vad vet jag? ;)