2009-11-25

Nedlåtande

Onsdags kväll, fått ritat en stripp mitt i veckan... det måste vara rekord. Hjälpt tjejen att färga håret, det kan ju aldrig sluta väl... som tur är sitter det väl bara i några månader så jag ska inte få höra det så länge. Stora syrran har fått en liten grabb till nu och allt verkar gått bra, förkylda nu men hoppas det inte var för illa. Kompis som fått en liten tjej... eller liten, 5 kg drygt och 53 cm :P

Har förresten gett upp tankarna på att lägga mer tid på stripparna och göra dem bättre rent konstnärligt. Kommit fram till att det tar ca 2 min att läsa och kolla på bilden, efter man fattat poängen så lägger man knappast mer tid på den. Så varför göra en förbrukningsvara bättre än vad den behöver? Borde däremot sätta mig och fundera lite på logga till företaget också, med tider som dessa vem vet när man måste leta nytt uppdrag? Image is everything?

Funderar på att köpa ny spis och fläkt till köket, får se om det blir något av det. Tjejen står och snackar med kompis som säljer vitvaror... hoppas på lite insidertips och inte bara säljarsnack, får se hur det blir.

Nä jag har ju glass i frysen och nougatsås att hälla på, här ska man äta upp sig för julen!

Inga kommentarer: