2009-11-10

Hålla uppe tempot

Ja jag får väl göra det, kan ju inte låta ritade serier ligga länge i och med vilken tid jag tagit på mig att komma igång. Förväntar mig dock att folk drar ut mig så jag får anledning att komma på nya idéer. Tror det blir några toalettrelaterade strippar nu, nästa också i all fall... och så har jag någon ide till i samma tema sen. Men den är inte ritad än.

Dags att börja på sin önskelista för julklappar nu också, har kommit i gång som hastigast men ska väl lägga till lite till. Ny spis tänkte jag. Blev ett stort hål nu när lillsyrran lånat min frys och ska jag fylla det så är det lika bra att göra det så det passar en ny spis. Och så måste man ju byta ut fläkten om man byter spis... hmm, blir en dyr dyr jul i så fall.

Förresten så tänkte jag och tjejen komma iväg i vecka två, utomlands var tanken och helst någonstans varmt. Men var? Någon som har förslag? En vecka innebär ju att man inte vill åka iväg allt för många tidszoner och helst inte sitta på flygplan i 15 timmar. Men Januari är väl skit i större delen av de länder man kan ta sig till med de begränsningarna. Lägger man sedan till att det finns någon sorts budget att hålla sig inom... ja ja, får se vad det blir av det. Ska inte köra med denna igen i all fall, den föll inte i god jord "Jamen vi kommer iväg, och kommer vi inte utomlands kan vi göra något i Sverige. Åka till Göteborg eller nåt."

Äh, jag bloggade inte för att skriva en massa idag så här får det vara punkt .

1 kommentar:

Alex sa...

Hur är kroatien i Januari? Jag vill ju jävligt gärna dit så ni kan ju åka för mig ;)