2009-11-14

Fixande

Sitter nu vid datorn och är lite svettig efter att ha städat och donat. Kom i säng runt 3-4 nåt och upp vid 12.. skönt att sova ut. Fått damsugit, våttorkat, plockat undan lite, tvättat ett fönster mm. Känns skönt att fått undan lite. De där "viktiga pappren" som ger mig dåligt samvete, men det lär väl aldrig ta slut. Ska sunka här lite och sedan duscha mm och ge mig till stora syster för att sedan åka till Farhult med David, hoppas på att få byta till vinter däck också. Funderade på att rita lite serier idag men vi får se hur det blir med det (gissar att det inte blir).

Nästa vecka verkar redan fyllas på. Sonic Syndicate och Takida på torsdag tror jag det var. Förväntningarna kommer inte riktigt upp till Isis nivå men slår i allfall Rise against ganska bra :). Kan säga att Rise against inte var dåliga, men det var väldigt tråkigt om du frågar mig.

Skaffat IP telefoni nu så vi får se hur det fungerar, tjejen nämde att hon hörde lite eko av sin egna röst. Får se hur mycket folk klagar, 29:- i månaden istället för Telia abbonemang och Tele 2 abbonemang (plus Tele 2 försäljare som ringer stup i kvarten och vill att man ska skaffa mobilt bredband) känns som man kan stå ut med mycket för.

Nä jag är inte så spritituell och rolig nu så jag loggar ut härifrån nu så får vi hoppas att jag trillar in med ny stripp väldigt snart.

3 kommentarer:

Josef Nedstam sa...

Jösses, du ligger ju före Alex i postande nu. Även om det är för mkt måndag för att jag ska fatta denhär strippen. Välkommen tillbaka!

Mr Klajt sa...

Du får säga till när du ger upp och vill att jag ska förklara...

Ska bara inte låta det går flera månader innan jag bloggar igen ...

Alex sa...

Hahaha jag tyckte strippen var grym!
Och vänta bara. Jag kommer snart att posta järnet!...ska bara...