2007-09-16

Utbud

Vet inte om denna stripp skulle föregått den förra, blev inte ritad eller påkommen förräns efteråt så i den verkliga världen så kommer de i denna ordning i allfall.

Kulturnatt igår i Lund, lite kul är det att kolla på folk. Även om merdelen av de som var ute inte hunnit bli "folk" av än, dvs mest kids ute i horder som drog runt. Så det blev alkoholfritt och till och med att sitta på mässa i domkyrkan ... ingen nattvard för mig dock :)
Stackars danskar som kommit hit för att framföra nycirkus, kallt som fan måste det varit att stå i tunna kläder i gårdagens blåst. Lite intressant dock, det blir viss spänning att vad som helst kan hända när det inte följer de invanda mönstrena man är van vid från underhållningsvärlden.

Får planera bättre nästa år, kanske läsa programmet lite närmre dagarna innan. Hade varit intressant att gå på föreläsning om astronomi... men det missade man ju i år.

Undrar vad som ska hända idag? Mamma kommer förbi på fika i allfall, men det lär ju inte fylla hela dagen (har ju redan städat :P). Kanske får du läsa vad som hände imorgon ...

2 kommentarer:

Alex sa...

ja jävlar. Själv har jag inte städat, men var uppe med tuppen och har ominstallerat EQII... funkar inte bättre för det. Skit-jävla-frustrerande... Nu inväntar jag Elise som har mina nycklar. Då kan jag till och med lämna lägenheten för en promenad ;) Tror att frisk luft kan vara bra och kanske få mig att sova en skön eftermiddagstupplur.

Du skulle varit här och kollat Seinfeld ;)

Mr Klajt sa...

Kul att ha husarrest för att man inte har nycklar... Hoppas du får lite sällskap av Elise också så kanske dagen inte blir lika outhärdlig, det brukar hjälpa att inte bara gå i sin egna värld.

Har varit och handlat och avfrostar nu min ena frys så att jag faktiskt kan använda mitten facket. Fy vad duktig man känner sig.

Fått ner 28 veckor senare så jag hoppas det ger en något att titta på :)