2007-09-15

Sneragg?

Så sitter man hemma en lördag och tänkte ta det jäkligt lugnt, kanske ner en sväng och titta på folk under kulturnatten. Tycker det blivit lite väl mycket på sistonde, har knappast tagit hand om sin kropp, semester, malmöfestiva, företagsfester och en förkylning som hängt med de sista veckorna. Nä, varva ner är helgens devis.

Funderat på om man skulle trycka en t-shirt som det står "Jesus tog den där bak" bara för att se om det väcker samma uppmärksamhet som mohammed bilderna. Men det gör det antagligen inte... och jag skulle inte våga ha den på jobbet heller för den delen. Är man feg eller inte helt bindgalen?

Snart dax för en ny ginza beställning så man får lite ny musik, ladda ner från nätet är ju olagligt trots allt. Precis som att kopiera spel... Hade några skivor jag tänkte beställa, men innan jag skrev ner det eller på liknande sätt noterade det så hade jag glömt bort det. Som när jag gick in i skivaffärer (ja det händer väl aldrig mer eftersom nästan alla lagt ner) och man fick fullständigt hjärnsläpp och undrade "vad tycker jag om för musik egentligen?!".

Orkar inte städa mer idag, har rensat upp det mesta efter fönsterbyten så nu är det i allfall bo-bart här. Ska försöka få upp strip om städning snart också... har den i huvudet men inte på papper än.


**** Don't copy that floppy!!!*****

Inga kommentarer: