2011-10-16

Not slowing down...

Ja tiden fortstätter swischa förbi kan man väl lugnt säga, skrev lite här som jag sedan suddade ut efter att jag faktiskt kollade när jag skrev sist... det är ju för fasen snart ett år sedan. Hur gick det till?! Nåja stor del av förklaringen är försäljning av lägenheter och köp av hus samt flytt och försöka komma i ordning. Attans vad det tar tid. Sedan strulade i princip allt som kunde strula, inget har riktigt gått som det ska första gången.

Men nu är vi i huset, vardagen fungerar hyggligt och det är dags att börja ta tag i saker igen. Hallen och fixa till förvaring där är nästa grej, men först ska vi klara av inflyttningsfesterna. En avklarad igår och en till nästa helg och sedan antar jag att det blir en tredje lite senare med tanke på hur många det var som inte kunde nästa helg.

Utgång är det dåligt med nu för tiden, eller är det kanske så att det var hus + att vi hade 3 vita månader som gjort att det inte blev så mycket utgång? Fördelen med höst är i allfall att konserterna börjar komma igång. Ane Brun avklarat och sedan är det Sisters of Mercy lite senare och Stacy Kent (hoppas vi, lokalen i Köpenhamn där det skulle vara är tydligen under renovering efter översvämningarna i sommras/våras).

Ja det har hänt mer de senaste året men det tänker jag inte skriva här (för jag pallar helt enkelt inte!) :)

Over and out, nu ska jag kolla till så att killen klarar sig i badkaret. Hör hur han plaskar och halkar runt, hoppas det inte är halv översvämning där inne...

Kram på er!

Inga kommentarer: