2008-10-08

Civilkurage

Se till att alltid försöka hjälpa dina medmänniskor, jag önskar att jag kunde göra det oftare!

Har fått hem en Ginza försändelse för massor av pengar, har hunnit med att smaka av några av skivorna. The Haunted - Versus, Ane Brun - Changing of the seasons, Ayeron - 01011001, Lamb - Best kept secrets och nu testar jag av Bloodbath - The wacken caranage. Lite för många skivor kvar för att riktigt veta vilken man ska ta härnäst! Thomas Rosie kanske?

Lyckades få skjuts från jobbet till Mobilia för att hämta paketet, kom hem och hittade att jag hade linser att hämta ut på samma stället. Nu måste jag tillbaks imorgon, fan.

Börsen rasar och jag tänkte börja leta nytt jobb, bra timing eller dålig? Vi får väl se. Värsta fall så får man bli konstnär eller serie tecknare... de tjänar säkert hur bra som helst under lågkonjunkturer. Byta lägenhet kanske man skulle passa på att göra?

Nej jag kan inte sitta i rummet brevid och försöka lyssna in mig på musiken... det fungerar inte alls bra.

1 kommentar:

Alex sa...

Dags för mig att beställa lite skivor känns det som.
Hör med Josef - han är säkert sugen på att anställa dig ;) Hehehe. Nu är dom ju iaf. 2 :P