2007-01-20

Torka

Får man väl kalla det, men jag vet inte hur mycket jag gjort för att komma tillrätta med den. Gick in på match för att se om det kunde vara något... får ju fler som tittar på en en eftermiddag på stan än där. Kvinnornas marknad även på internet, inte för att jag är förvånad.
Nåja pizza och lite öl nu och sedan ut en sväng på stan, får väl ta och snacka med någon dam också. Appropå damer så får den strippen komma nästa gång tror jag. Även om det är självutlämnande.. eller nej, det är ju löst baserat på kompis menar jag.

Ja ja,
Den ena kompisen frågar den andre "Om jag skulle sätta på din fru och hon blev med barn, skulle det göra oss till släkt?"
"Nej" svarade den andre "det skulle göra oss kvitt".

Härligt med fräckisar, men jag tycker jag glömmer bort historierna efter hand, illa. Måste man träna även denna ädla konst? Får väl gå in på gubbklubben.se och läsa på så man kan dra lite dållia historier ikväll.

Världens kortaste fräckis? "Gynokolog hittar knargömma"...

Dags att hämta pizzan! Fy vad jag är hungrig!

Inga kommentarer: