2009-04-14

Jobba?

Påsken är över, varit mycket social helg. Bjuden på hamburgare, bjuden på gott hemlagat, bjuden på grillat, bjuden på påskmiddag med släkten och sen ett par dagar till hos päronen. Hmm.. slog mig att jag måste börja fundera på att bjuda igen om jag fortsätter såhär! Tack alla som bjudit i allafall, snart måste det grillas här på gården!

Var segelflygledare i helgen, flöt på bra och det blev flugit för första gången som jag har varit ledare! Flög inget själv dock eftersom det var rätt kort om folk på marken efter vi skickat upp folket men det kommer fler chanser. Lagom solbränd nu, syns rätt tydligt när man lyfter på luggen.

Tydligen så är humoristiska män det som kvinnor föredrar, även om man gillas så tycker jag inte det är någon rusning precis... det kanske är en definitionsfråga vad som är humor? Jag tycker ju till exempel detta är kul, men det kanske inte tjejer tycker :)

Får se hur det blir på min jobbfront snart, tror jag håller mig från att kommentera för mycket förrän jag vet lite mer. Jag är oerhört positiv till mitt läge just nu dock! Det är väl som de säger att de som är positivt inställda och de som är negativt inställda når oftast samma resultat, skillnaden är att de som är positivt inställda har kul på vägen.

Ska fundera lite till om jag har någon stripp till att rita ner... och underhålla tribalwars och mafia wars samtidigt, rädd för att det är lite beroendeframkallande :P

Inga kommentarer: