2007-07-11

Uppmärksamhet

Ja man är för dålig på att unerhålla sin blogg, har haft dåligt med ideer till nya serier på sistonde... vet inte varför riktigt. Nåja, vet inte om poängen (om det finns någon) går fram riktigt. Har klippt mig själv nu men såg väl lite lustig ut från dag till dag när man inte klippt sig på 6 månader. Kul att folk kom in på ens rum, tittade ett tag för att sedan säga "jag var inte säker på om det var du". Då gör det skillnad att man klippt sig i allfall. Men visst har man funderat på det, ler flickorna på dansgolvet för att de gillar vad de ser, för att de inte kan hålla sig för skratt eller bara för att de är fulla och tycker att livet är bra? Man funderar på att vara lite mer framfusig på uteställena men det går tyvärr emot min natur.

Brukar allitd komma lite nya ideer när det händer saker, men nu är det dåligt, eller så ligger de bara långt bak i huvudet. Kanske är så att hela hjärnan tagit semester och inte bara delarna som ska tänka på jobb... även om det finns lite jobbtankar kvar fortfarande. Kanske dyker det upp lite nya ideer nu när man ska på Mustasch konsert på fredag? Ska snart ner på stan och hämta ut biljetten och även äta lite lunch. Tänkte måla lite akvarell först men det sket sig med att spänna upp pappret, blir så förbannad när ena sidan släpper och så blir det bara skrynkligt skit på ... argh! Blir förbannad bara att tänka på det. Fungerar det inte denna gången så får jag köra lite akryl istället... även om jag inte använt det på över ett år.

Kan det inte bli lite fint väder nu så att man inte behöver spendera hela sommaren innomhus?

2 kommentarer:

Alex sa...

Jag tyckar iaf. att du är fin med lite "fluff"! Så de e så!

Kan du inte måla någon fin tavla som vi kan köpa och hänga i vårt matrum som behöver lite färg (förutom den gröna som redan finns på väggarna) :D

Mustasch på freitag! Så gött!

Alex sa...

Nä du, nu vill jag få lite mer av "grabbarna". Blogga på! ;)