2006-12-06

Pyssel och utgång

Som kanske sett i kommentar så blev det lite pyssel, inte så mycket julkort för min del. När jag väl kom fram till den stationen så hade min fantasi övergått till julstämning. Trevligt som tusan var det i allfall och nu har man varit med om att göra mandelmassa. Sådant som ju annars oftast köps, men pepparkaksdegen var köpedeg. Av någon anledning vill de inte stå kvällen innan och dona.

Efter pysslandet så blev det i allafall taxis (ja så är nog plural) ner till skeppsbron där storasyster fick leka mamma till lillasyster och ta in henne i målsmans närvaro, "Bara den här gången, det är ju 25 här". Det är så mycket roligare när man går ut ett helt gäng, varför gör man inte det oftare? Dansa ring är ju alltid skoj, ingen danstävling nu för tiden dock... folk röstar ut sig själva och ställer sig i baren istället.

Missade tyvärr stekaren som svepte champange ur flaskan för att sedan sekunden efter spy ner väggen. Åja, finns väl värre saker att missa. Nästa gång jag går dit får jag väl ragga lite... de verkade ju ganska öppna damerna där....

Inga kommentarer: